Jesteś zaplątany w pozycjonowanie? Powiedz STOP. 6 powodów, czemu opłaca się

Niezbyt drogie pozycjonowanie - łatwy sposób aby Twoja witryna urosłaa nad konkurencję

Kiedy Internet wchodził pod strzechy pozycjonowanie nie było jeszcze aż tak kluczowe. W wypadku byliśmy zaintrygowani pewnym zagadnieniem to musieliśmy poznać adres danej strony ewentualnie korzystaliśmy spośród katalogów
sieciowych które zbierały witryny do odpowiednych działów. Razem z postępem światowej sieci coraz znaczniejszą famę zdobywały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mogliśmy odszukać fascynujące naszą firmę treści. Obecnie najpopularniejszą z nich jest bezspornie Bing aczkolwiek istnieją także jego inne opcje np. Bing albo Yahoo. Jakkolwiek prawdopodobnie pies z kulawą nogą nie posiada wątpliwości że to owoc pracy korporacji z rezydencją w Mountain View jest królem na naszym polu. Możemy się na to obrażać ale to jak i również tak nie odmieni istniejącego stanu sprawy. Twierdzi się nawet, że jeżeli czegoś nie ma w Yahoo to nie istnieje jak i również jest to po części racja. Możemy się zżynać na taki stan sprawy ale nie posiadamy jednak nawet środków aby to odmienić. Postać rzeczy domaga się jedynie naszej akceptacji. Chodząc dalej tym tropem wskazane jest nadmienić jak kolosalne istota grają wyszukiwania Google po dzisiejszym marketingu tzw. e -commerce i kwestia pozycjonowania. Dawniej wystarczyła zwykła strona żeby zaistnieć w sieci internetowej. W dniu dzisiejszym jest to istota bez której sporo biznesów nie ma szans na utrzymanie się na powierzchni. https://my.getjealous.com/hornwaters2 Klient szukający danego towaru bądź usługi szuka najczęściej przy sieci, frapuje się i po pewnym czasie dokonuje decyzji o nabyciu. Wówczas gdy prowadzisz lokalne przedsiębiorstwo to bez 2 zdań będziesz musiał zainwestować po pozycjonowanie.

W tym miejscu opłaca się samemu powiedzieć parę wyrażeń o pozycjonowaniu.
W ogóle można zakomunikować, iż jest to seria różnorakich prac które posiadają na celu wstawienie własnej witryny internetowej na jak najkorzystniejszej pozycji w rezultatach wyszukań Google. Analizy statystyczne klarownie demonstrują, iż liczy się w tym miejscu praktycznie jedynie naczelna strona z rezultatami. Jeżeli nasza witryna internetowa znajdzie się na drugorzędnych to nie mamy większych szans na zaistnienie w sieci a tym samym świadomości potencjalnych klientów. Jeżeli jednak już wyszukasz się na pierwszej stronie (a w zasadzie Twa strona www) to najbardziej liczną kilkalność mają strony będące w czołówce wyszukań. Mniej więcej od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tych witryn które zostały opłacona i jako reklamy zawsze są na czele).

Pozycjonowanie tworzy się przede wszelkim z czynności o zakresie SEO. Rozumiemy w tym miejscu w pierwszej kolejności takie rzeczy jak dobrze wyznaczone słowa kluczowego pod pozycjonowanie (słowa za pośrednictwem które potencjalny Internauta będzie poszukiwał i do naszą firmę trafi). Np. jeśli prowadzimy zakład fotograficzny to dawny by to takiego rodzaju słowa jak: foto, fotografie, fotografie, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, tanio foto tanie zdjęcia itp. Dodatkowo wskazane jest nadmienić o zlokalizowaniu naszego punktu tj. nazwa miasta bądź okolicy w którym mieści się się nasz punkt, w jakimś przypadku fraza przyjęła by postać np. foto warszawa. Z pewnością placówek zajmujących się fotografią jest mnóstwo zaś co za tym idzie tego typu fraza wydaje się znacznie konkurencyjna co wywołuje że nasze działania powinny zostać jeszcze wzmocnione za pośrednictwem szereg innych czynności. Jeżeli dopiero budujemy naszą stronę to zwróćmy uwagę jakie słowa umieszczamy na polskiej stronie. Robot googla innymi słowy program przeszukujący odmęty sieci jest tak skonstruowany, że widzi jedynie tekst przy postaci danego kodu np. html. Tym samym na własnej witrynie winny się znaleźć takie słowa jak napomknięte już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest żeby były one umieszczone za każdym razem na początku akapitów tzw. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Prócz tego ważne jest linkowanie wewnętrzne to znaczy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy trafić na treści o analogicznej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony a tym samym szybciej będzie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w rezultatach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie grafik, obrazków i zdjęć które to umieszczamy na naszej stronie. W pierwszej kolejności to sama kategoria pliku np. grafiki mają możliwość mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Prócz tego zdjęcia umożliwiają ekspansja znaczników „alt” czyli charakterystyk do fotografii i tam również możemy umieścić słowa kluczowe na jakich w szczególności nam zależy. Nie wolno nam oczywiście przesadzić z ich ilością ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą postać pozycjonowania. Przy okazji wskazane jest dodać o takiej sprawy jak wielkość umieszczanych artysta grafik. Kompresja bardzo często wydaje się tutaj wskazana. Pomimo twierdzenia, że szybkość przesyłania danych powiększa się to jednak duże grafiki wyświetlają się dłużej skutkiem tego wpływają na przyjmowanie strony przez Internautę. Strona która wczytuje się wolno jest rzadziej odwiedzana przez użytkowników a jeśli już na nią wstępują to zirytowani długością ładowania szybko z niej uciekają. Tenże aspekt także wpływa dzięki pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo wskazane jest zadbać w tym obszarze o responsywność strony to znaczy przystosowanie jej do różnych urządzeń na których zostanie wyświetlana np. komputer pc, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym chwili jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron www i to bez znajomości kodu html. Responsywność stron wydaje się w nich standardowym programem. W stosunku do tego upraszcza to w sporej mierze pozycjonowanie.

Pozycjonowanie a content marketing

Jest to również wysoce istotny czynnik jaki wpływa na pozycję naszej strony www w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za wsparciem zawartości naszej strony. Bardziej obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki pojazdów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji na temat naszej firmie i propozycji mogą być takie towary jak np. „Jak wybrać najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jakie możliwości zwracać uwagę” - z jednej stron jest to praktyczna wiedza, która jest przydatna dla naszego potencjalnego konsumenta albo „Kiedy należy zmienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość w postaci praktycznych porad a ponadto zwiększamy prawdopodobieństwo że wiadoma osoba to właśnie w naszym zakładzie zdecyduje się na wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu zależy oczywiście od branży w której działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Jednakże specjaliści z branży wskazują że można to zrobić wszędzie nawet jeśli sprzedajemy np. muszle klozetowe. Całość zależy od działu pomysłowego. W tym miejscu mamy możliwość gładko przejść do następnego zagadnienia ściśle powiązanego wraz z wyżej opisanym zagadnieniem.

Social media i pozycjonowanie

Stosunkowo niedawno pozycjonowanie a obecność przy social mediach nie była aż tak ważnym. Na dzień dzisiejszy jest to nieodzowne. Takiego typu platformy jak Nasza klasa, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej popularnych również mają spore znaczenie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą ów lampy stanowić znakomity sposób dzięki dotarcie do potencjalnego klienta i zbudowanie rozpoznawalności swej marki. Ważnym jest aby treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda osoba fascynująca się zawodowo social mediami powie, że jest to klucz to odniesienia powodzenia.

Ponadto na pozycjonowanie wpływ mają takie działania jak spersonalizowana reklama yahoo adwords. Nie jest to tanio narzędzie ale wysoce skuteczne na zdobycie klienta przy założeniu, że jest wykorzystywana w umiejętny sposób. Przy jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię www i chcemy zwiększyć zbyt. Aby pozycjonowanie było sprawne musimy określić grupę docelową do której chcemy trafić i słowa kluczowe na wpisaniu których dana postać będzie „bombardowana” reklamami z naszą księgarnią lub obecnie konkretnym tytułem którego w danym czasie szuka. Google wie o nas raz za razem więcej a w związku z tym reklama przez nich oferowana wydaje się bardzo skuteczna i przy wielu przypadkach rentowna.

Pozycjonowanie i link bulding. Konstruowania sieci linków nie jesteśmy wstanie też w tym względzie pominąć. W prostych słowach rozchodzi o to, że ranga naszej strony i jej „siła” zależy od liczby linków jakie do niej prowadzą i jakości ludzi linków czyli pozycji witryn www na których się mieszczą. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku owego artykułu. Tutaj jednak spełniają inną funkcję niż miało to jeszcze miejsce jakiekolwiek kilka lat temu.
Po jakim sposób możemy konstruować pozycję naszej strony jak i również od czego zacząć jeśli interesuje nas pozycjonowanie. Odpowiednim rozwiązaniem w tym zakresie jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy pomogą nam zbudować pozycję naszej witryny. Warto w tym względzie zwracać uwagę na kilka ważnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie koncepty już zostały przez panią a zrealizowane, jakie efekty dają ich działania (czy będą natychmiastowe ale krótkotrwałe czy trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje pomoce i czy sami istnieją rozpoznawalni w sieci.